English (United Kingdom)Ukrainian (Ukraine)Русский (Russian Federation)

Адреса: 40021,  м. Суми,  вул. Г. Конратьєва,160

Головний корпус СНАУ, другий поверх, каб.227

Контактні телефони:  (0542)70-10-82, з’єднати за172

тел./факс (0542)  70-10-55

e-mail:  ipod_snay2015@ukr.net

 

Склад Інституту:

 

Директор Інституту підвищення кваліфікації, перепідготовки, удосконалення керівних працівників і спеціалістів

toderyuk

Тодерюк Ірина Валеріївна

 

Фахівець І категорії Інституту підвищення кваліфікації, перепідготовки, удосконалення керівних працівників і спеціалістів

Остапенко Анна Валентинівна

 

Провідний адміністратор бази даних

Жижка Станіслав Васильович

Каширін Святослав Олександрович

 

 Наказом Міністерства аграрної політики України від 6 серпня 2003 року № 263 на базі Сумської обласної школи управління сільським господарством та факультету післядипломної освіти Сумського національного аграрного університету був створений Інститут післядипломної освіти СНАУ. Згідно наказу ректора за № 84-к від 28 квітня 2006 року та відповідно до статуту Університету на базі Інституту післядипломної освіти був створений Інститут післядипломної освіти та дорадництва Сумського національного аграрного університету. Відповідно наказу ректора за №230/1-к від 01 червня 2016 року  Інститут післядипломної освіти та дорадництва перейменований на Інститут підвищення кваліфікації, перепідготовки, удосконалення керівних працівників і спеціалістів СНАУ.

У різний період Інститут очолювали:

Головко Г.М. – к. е. н. (з 30.08.2000 р.);

Соколов М.О. – к. е. н. (з 03.05.2006 р.);

Кабанець В.М. – к. с.-г. н. (з 01.09.2006 р.);

Подгаєцький А.А.–д. с.-г. н. (з 14.02.2008 р.)

Кравченко Н.В., -  к. с. -г. н. (з лютого 2015 року по листопад  2015 року)

Тодерюк І.В. – (з листопада 2015 р. по сьогоднішній час)

Завдання  Інституту

  • ·Запровадження гнучкої системи безперервної освіти громадян, яка має на меті їх адаптацію до професійної діяльності в умовах швидкої зміни соціально-економічних відносин; розробка та впровадження різноманітних форм навчання його навчально-методичне, організаційне та інформаційне забезпечення.
  • · Навчання фахівців різних підгалузей АПК та за замовленням центрів зайнятості, а також підвищення фахового рівня: спеціалістів і головних спеціалістів АПК, керівників і спеціалістів с.-г. підприємств за фахом, науково – педагогічних працівників, допоміжного персоналу, державних службовців сільських, селищних рад і посадових осіб місцевого самоврядування та інших категорій, інших категорій з ліцензованих напрямів.
  • ·Підвищення рівня знань і вдосконалення практичних навичок прибуткового ведення господарства суб’єктами господарювання, що здійснюють діяльність у сільській місцевості, та сільського населення в умовах ринкової економіки;
  • ·Надання суб’єктам господарювання, що здійснюють діяльність у сільській місцевості та сільському населенню консультаційних послуг з питань економіки, технологій, управління, маркетингу, обліку, податків, права, рослинництва, тваринництва, тощо;
  • ·Поширення та впровадження у виробництво сучасних технологій, новітніх досягнень науки і техніки.
  • ·Підвищення рівня практичної підготовки випускників, їх професійної готовності до самостійної професійної діяльності.

Навчальний процес відбувається переважно у вигляді лекцій, бесід, онлайн-семінарів, дистанційних курсів, «круглих столів», обміну досвідом роботи, виїзних занять та інших активних форм навчання. У навчальному процесі Інституту беруть участь понад 435 викладачів, серед них: докторів 12%, професорів – 10%, кандидатів наук, доцентів – 78%. Окрім професорів та доцентів університету, залучаються провідні вчені науково-дослідних установ регіону, досвідчені керівники підрозділів та провідні спеціалісти Департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації, успішні керівники агробізнесу та спеціалісти виробництва.

Всіх хто навчаються на курсах підвищення кваліфікації мають постійний  доступ до бібліотеки (читальна  зала, електронна бібліотека).

Слухачі інституту після успішного закінчення курсів отримують свідоцтво про підвищення кваліфікації встановленого зразка.

Запрошуємо Вас підвищити кваліфікацію за наступними напрямами:

1. Завідуючі дільничими лікарнями та дільницями ветеринарної медицини і лікарі ветеринарної медицини районних та міських держаних лікарень ветеринарної медицини (термін навчання 2 тижня).
2. Ветеринарна фармація (термін навчання 2 тижня).
3. Лікарі ветеринарної медицини за спеціальністю 212 «Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза» (термін навчання 2 тижня).
4. Головні спеціалісти АПК: (термін навчання 1 тиждень).

·         головні зоотехніки

·         агрономи-садівники агропідприємств, господарств усіх форм власності

·         агрономи з насінництва агропідприємств, господарств усіх форм власності

·         головні агрономи, агрономи агропідприємств, господарств усіх форм власності

·         агрономи із захисту рослин агропідприємств, господарств усіх форм власності

·         фахівці відділів бухгалтерського обліку господарств

5. Науково-педагогічні і педагогічні працівники навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації, підпорядкованих СНАУ (термін навчання 2 тижня)

Можливе навчання за іншими напрямами згідно ліцензії.

Список документів, необхідних для зарахування на курси підвищення кваліфікації

  • · заява слухача
  • · копію 1-2 сторінки паспорта
  • · копія ідентифікаційного коду
  • · копію документа про освіту
  • · копію свідоцтва про підвищення кваліфікації (якщо підвищували раніше кваліфікацію)
  • · анкета слухача
  • · наказ з місця роботи (довідка чи направлення) або остання сторінка трудової книжки

Початок навчання згідно набору груп

 

Основною метою Стартап - центру це є розвиток аграрної бізнес-освіти, підвищення ефективності обміну досвідом, налагодження ділових контактів та  створення умов для організації власного інноваційного бізнесу  студентами, агроінтернами, випускниками університету та іншими зацікавленими особами Об'єднаних громад Сумської області тощо.

·  Допомагаємо якісно опрацювати проекти та довести їх до прототипу та етапу презентації потенційним інвесторам.

· Сприяємо  розвитку економічного мислення, комунікативних і лідерських якостей, навичок менеджменту, бізнес-планування та підприємницької діяльності особам, що навчаються та впроваджують проекти у сфері аграрного бізнесу.

· Проводимо електронне консультування з питань ведення і реєстрації бізнесу з пріоритетних напрямків, а саме: рослинництво тваринництво інноваційні розробки або комп'ютерізація АПК, переробка с/г продукції, будівництво, садівництво,ветеринарна медицина тощо.

 

Слідкуйте за змінами та новинами

 startup.sau.sumy.ua

https://www.facebook.com/StartupSNAU/

 

АГРОІНТЕРНАТУРА

 СУМСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Агроінтернатура є формою післядипломної підготовки випускників вищих навчальних закладів після закінчення якої їм підтверджується відповідна кваліфікація та видається сертифікат. Основним завданням інтернатури є підвищення рівня практичної підготовки випускників, їх професійної готовності до самостійної професійної діяльності. Інтернатура проводиться в заочно-очній формі навчання на профільних кафедрах факультетів Сумського національного аграрного університету.

Тривалість навчання в інтернатурі 3 роки.

Агроінтернатура запрошує на навчання за такими напрямами:

·         Факультет біолого – технологічний

 Спеціалізації: «Сучасні технології у молочному скотарстві», «Сучасні технології у м'ясному скотарстві», «Службове собаківництво».

·         Факультет агротехнологій та природокористування

Спеціалізації:  «Рослинництво», «Агрохімія», «Агрофармакологія».

·      Факультет інженерно – технологічний

Спеціалізації: «Процеси, машини та обладнання АПВ», «Технічний сервіс», «Механізація сільського господарства».

·           Факультет ветеринарної медицини

Спеціалізації: «Гігієна, санітарія, ветеринарно – санітарна експертиза та безпека і якість продуктів тваринництва», «Хвороби свиней», «Лабораторна справа», «Хвороби дрібних тварин», «Хвороби жуйних», «Хвороби домашніх та декоративних птахів», «Ветеринарна фармація», «Неонатологія».  

Список документів, необхідних для зарахування до інтернатури:

-          заява;

-          довідка про працевлаштування;

-          копія паспорту 1,2 стор. та прописка;

-          копія диплому про закінчення ВНЗ;

-          копія додатку до диплому;

-          ідентифікаційний код платника податку;

-          конверт та 2 фотокартки 3х4;

-          папка формату А4 з файлами

При зарахуванні обов’язково мати при собі оригінали всіх вище зазначених документів. При зміні прізвища додається копія свідоцтва про шлюб.

Слідкуйте за змінами та новинами

https://www.facebook.com/agrointerSNAU/

  

 

 

Новини

Середа, 20 лютого 2019
«Козацькі ігри» у Сумському НАУ
19 лютого спортивний комплекс Сумського національного... Детальніше...
Вівторок, 19 лютого 2019
ІІІ щорічний бал юридичного факультету
15 лютого юридичний факультет Сумського НАУ провів уже... Детальніше...
Понеділок, 18 лютого 2019
На факультеті ЕіМ відбувся семінар
13 лютого на факультеті економіки і менеджменту було... Детальніше...
Понеділок, 18 лютого 2019
Вітємо із захистом!
Кафедра кібернетики та інформатики щиро вітає з... Детальніше...
Понеділок, 18 лютого 2019
Екскурсія для наймолодших у Сумському НАУ
14 лютого учні 2-В класу школи І-го ступеня №30 «Унікум»... Детальніше...
Неділя, 17 лютого 2019
День відкритих дверей у Сумському НАУ
16 лютого у стінах Сумського національного аграрного... Детальніше...
П'ятниця, 15 лютого 2019
Закохані у Сумському СНАУ
День Святого Валентина – свято любові, турботи та... Детальніше...
Понеділок, 11 лютого 2019
Перемога колективу СНАУ на ІХ Чемпіонаті України
10 лютого у Києві проходив ІХ Чемпіонат України серед... Детальніше...
Понеділок, 11 лютого 2019
«Школярка-панянка» отримала нових випускниць
10 лютого в місті Тростянець Сумської області відбувся... Детальніше...
П'ятниця, 08 лютого 2019
ОСС СНАУ вперше звітував про виконану роботу
7 лютого у залі ректорату Сумського національного... Детальніше...
Середа, 06 лютого 2019
Володимира Ладику обрано ректором Сумського НАУ
6 лютого 2019 року в Сумському національному аграрному... Детальніше...
Вівторок, 05 лютого 2019
Обрання членів Наукового комітету
З 29 січня 2019 року на сайті Міністерства освіти і науки... Детальніше...
Вівторок, 05 лютого 2019
Старости академічних груп університету зібралися на засідання
4 лютого відбулосязасідання старост академічних груп... Детальніше...
Четвер, 31 січня 2019
Представники 4 факультетів СНАУ відвідали передвиборчий захід
В останній день січня в Сумському національному... Детальніше...
Середа, 30 січня 2019
Володимир Ладика звернувся до представників ще двох факультетів
30 січня в стінах Сумського національного аграрного... Детальніше...

Новини коледжів СНАУ

Четвер, 29 березня 2018
Студенти роменського коледжу відвідали СНАУ
27 березня до Сумського НАУ завітали представники... Детальніше...
Понеділок, 12 лютого 2018
Руйнуй кордони разом із СНАУ
8 лютого СНАУ приймав юних колег – студентів усіх... Детальніше...
Понеділок, 11 грудня 2017
Вітаємо із захистом!
Колектив Сумського національного аграрного... Детальніше...

Пряма мова

Володимир Ладика, ректор Сумського національного аграрного університету Шановні першокурсники! Я щиро вітаю вас – учорашніх школярів, а тепер уже студентів – у стінах Сумського національного аграрного... Детальніше...

Вiдео про СНАУ

   


©2015 Сумський національний аграрний університет. Офіційна сторінка.